SE P900 og TDC's Fly?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 25-11-04 09:15

Hej

Jeg har i lang tid kæmpet for at få TDC's FLY til at virke på en P900. Har
snakket med TDC support nogen gange. De har omsider fundet ud af at det
fatisk ikke kan køre på en P900. Lige hvad der er galt med en P900 kunne de
ikke fortælle.

Problemet er at jeg kun kan få en tekst baseret udgave af FLY, ingen
billeder/grafik (jo FLY logo som det eneste).

Alle andre wap sider jeg anvender er der ingen bøvl med overhovedet. Kører
både den indbyggede browser og Opera.

Er der nogen som er klar over hvad det egentlig er som er galt med en P900
her. WAP version eller?

Jeg har lige checket at jeg anvender sidste nye P900 software.

br Lars

Fra : Michael Jensen

Dato : 25-11-04 12:54

Lars Rasmussen wrote:
> Er der nogen som er klar over hvad det egentlig er som er galt med en P900
> her. WAP version eller?

Det er faktisk et udbredt "problem" at FLY i grafisk udgave kun virker
på visse terminaler. Jeg har en formodning om at TDC Mobil skal
installerer noget software på telefonen før det kan lade sig gøre.
F.eks. virkede det fint i T610, men ikke i de første T630 der kom på
markedet. Men det skulle det vidst gøre nu.

MJ