BIOS nyere end 1999 til Iwil LE370
Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 24-11-04 23:17

Kan ganske enkelt ikke finde noget nyere end 1999-BIOS, selv om Iwill
USA påstår, der kom en i juli 2002. Findes der en hjemmeside, der har
samlet udgåede BIOS'er?

VH
Finn A. Hansen

Fra : Carsten

Dato : 25-11-04 10:17

På denne adresse http://www.iwillusa.com/supports/BIOSResult.asp?vID=32
fandt jeg en bios version 07.02.1999 fra den 29.07.2002 så jeg tror du har
blandet bios version og dato sammen eller hvad ?

Hilsen Carsten

Fra : Carsten

Dato : 25-11-04 10:14

Er bundkortet til Intel og er det sockel 370 ?
Hvor har du søgt efter bios allerede ?
Har du adressen til IWILL's hjemmeside !

Giv lidt mere info om problem "barnet" !

Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 25-11-04 17:57

Carsten wrote:
> Er bundkortet til Intel og er det sockel 370 ?
> Hvor har du søgt efter bios allerede ?
> Har du adressen til IWILL's hjemmeside !
>
> Giv lidt mere info om problem "barnet" !
>
> Hilsen Carsten

Ja, det er naturligvis socket 370, men det er jo egentlig ligegyldigt,
jeg skal bare finde den rigtige BIOS til et præcist bundkort og har søgt
i timevis, også fundet den fil fra 1999, som du henviser til. Ellers
ville jeg ikke gå i nyhedsgruppen.

Så er der nogen, der ved noget om BIOS-filen fra juli 2002 eller har en
opdateret BIOS-chip liggende, så hit...

VH
Finn A. Hansen

Fra : Carsten

Dato : 25-11-04 19:25

> [...]
> ville jeg ikke gå i nyhedsgruppen.
>
> Så er der nogen, der ved noget om BIOS-filen fra juli 2002 eller har en

LÆS VENLIGST HVAD DER STÅR.
Den bios jeg linker til er fra juli 2002 (nemlig 29.07.2002).

Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 26-11-04 18:57

Og når man pakker den fil ud, så er den fra 1999.