Lille blomst
Fra : Helle

Dato : 17-05-01 21:12

Jeg har en lille blomst, som jeg så gerne vil have til at scrolle i et 8-tal
eller noget der ligner.
Men er ked af at skulle læse en masse bøger om scribt eller html, for sådan
en lille ting.
Jeg vil bruge den i emal.
Jeg har outlook og frontpage til at lave den i.

Men hvordan gør jeg, er der en venlig sjæl der kan hjælpe, også hvis det
bare er en kode der skal sættes ind sammen med blomsten.
Jeg er ikke kendt med html, men kan godt sætte en kode ind.

hilsen Helle.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-05-01 15:24

Gøres med en animeret GIF så prøv i en Grafik gruppe.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 18-05-01 15:41

On Fri, 18 May 2001 16:24:29 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Gøres med en animeret GIF så prøv i en Grafik gruppe.

Nej, det gøres med Javascript, hvis jeg da har forstået spørgsmålet.
Det må være en modificeret udgave af
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/sne/Sne.htm der skal
bruges.

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Helle

Dato : 18-05-01 22:02

> Nej, det gøres med Javascript, hvis jeg da har forstået spørgsmålet.
> Det må være en modificeret udgave af
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/sne/Sne.htm der skal
> bruges.
Ja Stefan det er som oven stående adresse.
Og der står at man skal se på kilden, og det har jeg gjort.
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal tage af kilden, kan du hjælpe.
Det er ikke en animeret blomst, men en ganske almindelig stillestående en,
som skal scrolle.

Hvad skal jeg bruge af koder efter at jeg har sat billedet ind ?
Og kan det lade sig gøre at få den til at køre som et 8-tal ?
Bliver glad hvis du eller andre lige vil kikke på koden for at finde ud af,
hvad jeg skal bruge.
Hilsen Helle.

Fra : Helle

Dato : 18-05-01 22:04

> Gøres med en animeret GIF så prøv i en Grafik gruppe.
Nej det gøres ikke med sådan en, den står jo bare stille og trutter, så dem
kender du ikke kan jeg forstå .
Hilsen Helle.