PC3500
Fra : Martin Leong

Dato : 24-11-04 20:10

Hej NG

Jeg har lige fået nogen nye ram hjem, 2x512 Dual OCZ PC-3500. Da jeg satte
dem i mit A7N8X-E Deluxe ville det imidlertidig ikke poste. Så prøvede jeg
at pille den ene stick ud, og skiftede frem og tilbage mellem de forskellige
slots, men lige lidt hjalp det. Computeren tænder, skærmen forbliver sort,
og højtaleren afspiller en to-bips-hyletone. Så prøvede jeg at sætte min
gamle ram i og sætte ram instillingerne i bios'en op til både Auto, By SPD
og manuelt (2-3-2-6 som OCZ anbefaler), men det hjælper lige lidt. Er der
noget jeg overser, når jeg vil køre PC3500 ram sammen med en XP3200+?

Mvh
Martin