OIOXML fakturering til det offentlige!
Fra : Preben Holm

Dato : 24-11-04 20:09

Hej alle,

XML er for det første næsten et fremmedord for mig, idet jeg slet ikke
aner hvorfra jeg skal starte - nogle gode tutorials.

Synes distancen mellem ren XML og XHTML er ret stor - XHTML vil jeg ikke
sige jeg mestrer, men har forstået det meste i forhold til HTML4.01 -
næsten ingen ændringer udover den er mere clean og alle tags skal
afsluttes osv.

Målet for mig er at kunne skrive OIOXML til fakturering for det
offentlige - ikke at jeg handler med det offentlige, men det lyder for
mig som et godt sted at starte!

Er dette off-topic? Hvor ellers bør XML-spørgsmål stilles!

Mvh / Preben Holm

Fra : ErikKnud

Dato : 25-11-04 01:41

Preben Holm wrote:

> [...]
> sige jeg mestrer, men har forstået det meste i forhold til HTML4.01 -
> næsten ingen ændringer udover den er mere clean og alle tags skal

http://www.oio.dk/XML som du sikkert har været inde og kigge

Distancen mellem XHTML og XML er nok mindre end du tror. Et
XHTML-dokument er sådan set også et XML-dokument..

Du skal bare se på et XML-dokument som en teksfil som er bygget op på en
bestemt måde.

/Anders