skjult handicappet
Fra : strid

Dato : 17-05-01 20:56

nu er den gal igen..

Jeg har hjemmelåne ordning på biblioteket. Jeg kan nogengange når jeg ikke
har for ondt gå lidt. så jeg valsede ned på biblioteket fordi der var en bog
jeg gerne ville have inden næste gang de kom med bøger.
Da de skulle have været her med dem i tirsdag ventede jeg forgæves og de kom
ikke hvorefter jeg ringede og de sagde jeg ikke var hjemme.. noget rod
syntes jeg da jeg ikke KAN løbe nogen steder.
Jeg gik stille ned på biblioteket fordi jeg har været en smule gående i
dag.. dog ikke meget da jeg nu også har en maveinfluinza der tærer på mig.
Her læner bibliotikaren ind over skranken til mig og siger at når nu de yder
mig en service så er ville det være rart at jeg i det mindste kunne være
hjemme ( underlagt at jeg ikke var der med vilje) da der er mange ældre der
faktisk har reelt brug for den service. ( igen underlagt at jeg ikke er
handicappet) At de ældre faktisk ikke kan komme ned efter sine bøger og
derfor skal de have dem leveret og at jeg jo i det mindste kunne have så
meget respekt at jeg kunne være hjemme..

Jeg mener hvad er det lige der giver sådan en uvidende dame ret til at døme
mig sådan. Jeg var hjemme og blev meget ked af den bemærkning. Jeg sad og
ventede, da jeg læser virkelig mange bøger og derfor glæder mig til de
kommer hver gang.

Er jeg nu igen blevet for touchy ?

/Astrid

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-05-01 21:59

On Thu, 17 May 2001 21:56:25 +0200, "strid" <strid@strid.dk> wrote:

>Er jeg nu igen blevet for touchy ?

Nope - og jeg forstår godt du ikke "orkede" at forklare / forsvarre
dig. Men måske har buddet gået forkert, det kan du vel få undersøgt?

up with the spirit, Astrid....
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen