Tastatur med små bogstaver
Fra : "

Dato : 24-11-04 18:10

Hej Ng

Findes der et tastatur hvor der er små bogstaver på?

Alle tastaturer jeg har set er forsynet med STORE BOGSTAVER. (Versaler)

Jeg har et handicappet barn, der er ved at lære at skrive, problemet er at
det er de små bogstaver de lærer først, og så er de udelukket fra at bruge
computer, da de ikke kender de store bogstaver.

Alle foreslag er velkomne

Hansen

Fra : L[x]

Dato : 24-11-04 18:15

<<--HANSEN-->> wrote:
> [...]
> det er de små bogstaver de lærer først, og så er de udelukket fra at bruge
> computer, da de ikke kender de store bogstaver.

Kunne dette være en mulighed?

http://www.uddannelsesforum.emu.dk/nyhedsrum/artikler/28091219pp.html

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : L[x]

Dato : 24-11-04 18:18

Glemte lige det ene link. Beklager.

http://www.chriba.dk/

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : "

Dato : 24-11-04 22:39

Hej L[x]

chriba.dk er sagen

Det var lige hvad jeg skulle bruge, da de også lærer at vokaler er røde og
konsonanter blå

Mange tak for hjælpen

Hansen

Fra : L[x]

Dato : 25-11-04 00:37

<<--HANSEN-->> wrote:

> Mange tak for hjælpen

Jamen, det var da så lidt. :)
--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Martin [5220]

Dato : 24-11-04 20:02

> Findes der et tastatur hvor der er små bogstaver på?

Hvad med at skrive de små bogstaverne ved siden af de store på tastaturet
med en vandfast tusch?

Ellers der findes mange former for små klistermærke-pakker med hele
alfabetet. Du har sikkert selv nogle liggende fra dine gamle VHS-bånd.

/Martin

Fra : Peter J

Dato : 24-11-04 20:19

"<<--HANSEN-->>" <bfh@ikkerigtig2bb.dk> skrev

> Alle foreslag er velkomne

Jeg kender ikke umiddelbart et sådant tastatur, men ellers kan alternativet
være en Dymo Labelwriter, som kan printe små labels ud, som du kan klistre
ovenpå et almindeligt tastatur. Når der ikke længere er behov for de "de små
bogstaver" kan de jo pilles af igen.

mvh
Peter