Vinterfrakke ?
Fra : Kim

Dato : 24-11-04 14:33

Kender nogen her et godt sted i Kbh, hvor
man kan købe en rigtig god og varm vinterfrakke
med varm hætte til en pige på 10 år ?

Mvh Kim

Fra : Judith Janniche

Dato : 24-11-04 15:30

Kim <No@SpaM.dk> skrev:
>Kender nogen her et godt sted i Kbh, hvor
>man kan købe en rigtig god og varm vinterfrakke
>med varm hætte til en pige på 10 år ?
>
>Mvh Kim
Hej Kim...
Måske i H&M...hvis de altså, lige har nogen, efter din smag.
Ellers ligger der vist et utal, af lækre foretninger, hvor du nok
finder noget..
Mvh Judith.

Fra : Kim

Dato : 24-11-04 20:01

"Judith Janniche (slet YLHAI)" <neightstar@YLHAIofir.dk> skrev
> Måske i H&M...hvis de altså, lige har nogen, efter din smag.

De er for pranglede og ikke så funktionelle.

> Ellers ligger der vist et utal, af lækre foretninger, hvor du nok
> finder noget..

Yeah men har du nogle bud ?

Da jeg var knægt havde vi nogle der vist nok hed
polarjakker, armygrønne ( skal vores datter ikke ha )
med en slags pels omkring hætten, gik ned over numsen
samt der var en snor så man kunne binde den omkring
livet, det skal være en type alá den.

Nogen der kan hjælpe ?

Mvh Kim

Fra : Cat

Dato : 24-11-04 20:40

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med en slags pels omkring hætten, gik ned over numsen
> samt der var en snor så man kunne binde den omkring

Vi køber overtøj til vores datter på www.ellos.dk. Rimeligt i pris og varmt
nok til hende. Hun har en dynefrakke med hætte i år

Tine

Fra : Kim

Dato : 24-11-04 23:10

"Cat" <dd@gg.dk> skrev i
> Vi køber overtøj til vores datter på www.ellos.dk. Rimeligt i pris og
> varmt
> nok til hende. Hun har en dynefrakke med hætte i år

Spændende site :)
Har de nogle forhandlere i Kbh ?
Jeg vil ikke købe en frakke uden at
vores datter har prøvet den først nemlig.

Mvh Kim

Fra : Cat

Dato : 25-11-04 17:55

> "Cat" <dd@gg.dk> skrev i
>
> Spændende site :)
> Har de nogle forhandlere i Kbh ?
> Jeg vil ikke købe en frakke uden at
> vores datter har prøvet den først nemlig.

Det er kun postordre, men jeg plejer at købe til os allesammen foe en
1000-2000 kr og så sende det tilbage, vi ikke vil have. det tager kortere
tid end at rende i butikker i timevis.

tine

Fra : Nette

Dato : 24-11-04 22:01

"Kim" skrev

> [...]
> med en slags pels omkring hætten, gik ned over numsen
> samt der var en snor så man kunne binde den omkring

De hedder noget andet i dag. Vi kaldte dem Thulepjækkert.
Jeg spurgte efter dem herinde i februar måned.
Prøv at tjekke google.dk for "parkacoat". Jeg ved i hvert fald, de har dem
til mindre drenge til 89.50 på H&Ms outlet online salg.

Forresten er det noget ret godt overtøj, de har i H&M.

Nette

Fra : Kim

Dato : 24-11-04 23:21

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev
> De hedder noget andet i dag. Vi kaldte dem Thulepjækkert.
> Jeg spurgte efter dem herinde i februar måned.

Hos H&M ?

> Prøv at tjekke google.dk for "parkacoat". Jeg ved i hvert fald, de har dem
> til mindre drenge til 89.50 på H&Ms outlet online salg.

Yea, fandt lige denne:
Parckacoat før 229,- nu: fra 98,-
med lynlås foran. Aftagelig hætte med løbegang og stoppere.
Bælglommer foran med klap og trykknapper. Tryk på en
lomme.Inderlomme. Forstærkede albuer. Trykknapper i taljen
for regulérbar vidde....

Der må vi ind og ose på lørdag.

Mvh Kim

Fra : Nette

Dato : 24-11-04 23:59

"Kim" skrev

> Hos H&M ?

Nej Herinde i nyhedsgrupperne.

> [...]
> Bælglommer foran med klap og trykknapper. Tryk på en
> lomme.Inderlomme. Forstærkede albuer. Trykknapper i taljen

Billigt.
Håber det er, hvad i søger.

Nette

Fra : SE

Dato : 26-11-04 01:27

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til mindre drenge til 89.50 på H&Ms outlet online salg.
>
> Forresten er det noget ret godt overtøj, de har i H&M.

Vær bare lige opmærksom på, at næsten alt på H&M's online salg er
udsolgt...... Jeg blev dybt skuffet derinde, over at der bare stod "udsolgt"
ud for ALT (uden undtagelse) som jeg prøvede at købe til min søn.
De jakker til 89,50 findes vist kun i én farve og en eller to størrelser.

/se

Fra : Marianne

Dato : 24-11-04 22:12

> [...]
> med en slags pels omkring hætten, gik ned over numsen
> samt der var en snor så man kunne binde den omkring

Jeg har købt en rød Ticket to Heaven jakke til min datter. Den er som du
beskriver - bare rød! Jeg købte den till 'Tøj til trolde' på Godthåbsvej.

Lidt kostbar men ikke værre end en polarjakke ville være.

mvh
Marianne

Fra : Kim

Dato : 24-11-04 23:29

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev
> Jeg har købt en rød Ticket to Heaven jakke til min datter. Den er som du
> beskriver - bare rød! Jeg købte den till 'Tøj til trolde' på Godthåbsvej.

Yea vi har tit været i 'Tøj til trolde' har også nogle rigtig gode
varme lange underbukser til både piger og drenge.

Efter en tur på Google efter Ticket to Heaven
må jeg sige at det ikke lige er det jeg søger, men
en tur forbi 'Tøj til trolde' og ose er en go ide.

Mvh Kim

Fra : Holst

Dato : 24-11-04 15:50

Kim wrote:

> Kender nogen her et godt sted i Kbh, hvor
> man kan købe en rigtig god og varm vinterfrakke
> med varm hætte til en pige på 10 år ?

Prøv en af friluftsforretningerne. Der ligger en del på
Frederiksborggade og deromkring. Jakkerne er givetvis dyre, men de er
helt sikkert gode og varme, og det var jo sidstnævnte, du spurgte efter.

Fra : Kim

Dato : 24-11-04 20:03

"Holst" <newsnov04@shelter.dk> skrev
Prøv en af friluftsforretningerne. Der ligger en del på
Frederiksborggade og deromkring. Jakkerne er givetvis dyre, men de er
helt sikkert gode og varme, og det var jo sidstnævnte, du spurgte efter.

Yea det havde jeg også tænkt mig.
Der ligger også nogle spejder agtige butikker
derinde, men jeg kan ikke finde links på Google
til disse butikker, har du nogle ?

Mvh Kim

Fra : Holst

Dato : 24-11-04 23:24

Kim wrote:

> Yea det havde jeg også tænkt mig.
> Der ligger også nogle spejder agtige butikker
> derinde, men jeg kan ikke finde links på Google
> til disse butikker, har du nogle ?

Spejder Sport har vist også fået et udsalgslokale på Frederiksborggade,
men ellers ligger deres gamle butik stadig stort set lige rundt om
hjørnet på Nørre Farigmagsgade. Men Spejder Sport er stort set bare en
almindelig friluftsbutik bortset fra at de har et lille hjørne med
spejderuniformer og deslige. Priserne er også tilsvarende til andre
butikker. Hjemmeside: http://www.spejdersport.dk

De andre friluftsbutikker har jeg ikke lige navne og links på.

Fra : Kim

Dato : 24-11-04 23:39

"Holst" <newsnov04@shelter.dk> skrev
Spejder Sport har vist også fået et udsalgslokale på Frederiksborggade,
butikker. Hjemmeside: http://www.spejdersport.dk

Yea jeg købte spec. børnerygsæk, liggeunderlag,
spejderlygte m.m derinde til vores datter sidste år,
hun går nemlig til spejder. Go ide, tak.

Hvad er det nu den hedder den butik der også er
en slags spejder/fritids butik, på hjørnet af
Nørreport st./Nørre voldgade og Vendersgade ?
Man går vist ned i kælderen hvor de også har en
del friluftstøj til børn ?

Mvh Kim

Fra : Holst

Dato : 25-11-04 09:58

Kim wrote:

> [...]
>
> Yea jeg købte spec. børnerygsæk, liggeunderlag,
> spejderlygte m.m derinde til vores datter sidste år,
> hun går nemlig til spejder. Go ide, tak.

Er hun blå spejder, bør du have et rabatkort, der kan give jer 10 % også
på andet end spejderudstyr.

> [...]
> en slags spejder/fritids butik, på hjørnet af
> Nørreport st./Nørre voldgade og Vendersgade ?
> Man går vist ned i kælderen hvor de også har en

Det kan jeg ikke hjælpe dig med. Spejder Sport er den eneste egentlige
spejderbutik, men netop i det område ligger der en del friluftsbutikker,
og om den ene er bedre end den anden, ved jeg ikke.

Fra : Kim

Dato : 28-11-04 19:30

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev
> Kender nogen her et godt sted i Kbh, hvor
> man kan købe en rigtig god og varm vinterfrakke
> med varm hætte til en pige på 10 år ?

Ville bare sige at vi købte en rigtig god
vinterfrakke i H&M til 420,- kr.

Vi var også inde i de div. spejderbutikker
men de havde intet at byde på...

Mvh Kim