Hjælllp mig
Fra : Jan

Dato : 24-11-04 10:22

Nu har jeg redigeret min hjemmeside på www.gab3.dk og når jeg kigger der ser
det fint ud.

Men når jeg så overføre alt det der ligge på www.gab3.dk til min egen pc for
at redigere i det, så har jeg på forsiden.htm ikke andet end en overskrift,
altså ingen fotos, tæller osv.....
Det forstår jeg ikke, det ligger jo der ude og jeg overfører jo bare til min
pc, hvorfor kan jeg ikke se det som det virkelig ser ud når jeg redigerer i
det.

Jan

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 24-11-04 11:56

> [...]
for
> at redigere i det, så har jeg på forsiden.htm ikke andet end en

Det kunne lyde som om at du ikke får de underliggende sider med - altså
mappen med images osv.

Men hvorfor vil du overføre til din PC - det er vel derfra du har uploaded?
Så må du jo have alle filerne der i forvejen, og så er der jo ingen grund
til at tage det ned igen for at rette - det er bare at rette i PC-udgaven og
uploade det redigerede.

Mvh
Charlotte Eglin

Fra : Jan

Dato : 24-11-04 12:40

Det er også rigtigt Charlotte, men der er gået noget galt og derfor hentede
jeg hele den udgave jeg kunne se på nettet som virkede og nu er den så gal
på min pc.

Jan

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 24-11-04 19:03

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hentede
> jeg hele den udgave jeg kunne se på nettet som virkede og nu er den så gal

Hej Jan
Jeg mener stadig hvad jeg skrev (ovenstående).
Prøv at importere webbet igen, og tjek at der er flueben i underliggende
sider/mapper - ellers får du ikke det hele med.

Mvh
Charlotte

Fra : Jan

Dato : 25-11-04 21:22

Jeg har nu gjort som det er blevet foreslået, men stadig uden den ønskede
effekt.
Det er kun når jeg står i design delen i FP 2003 den er gal, hvis jeg vælger
eksempel, kan jeg godt se det med billede og det hele, så der kan da ikke
mangle nógle mapper osv..
Har også prøvet at overføre ALLE filerne, men stadig altså uden effekt.

God råd modtages med kyshånd

Fra : Jan

Dato : 25-11-04 21:45

Jeg tror fejlen er fundet, der stod noget mærkeligt noget i HTML delen, da
jeg fjernede det kom billedet frem.