Ang simlås på nokia.
Fra : Anders

Dato : 23-11-04 23:03

Har lige et spørgemål

Hvis man får opdateret software i en nokia, forsvinder simlåsen så ikke??

Hvis ikke, hvorfor så ikke?

Mvh. Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 24-11-04 19:12

"Anders" <trashmail@FJERNandos.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige et spørgemål
>
> Hvis man får opdateret software i en nokia, forsvinder simlåsen så ikke??
>
> Hvis ikke, hvorfor så ikke?

Nej..
fordi man ikke ændre i softwaren der hvor låsen er..
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-11-04 19:49

Dan:

>fordi man ikke ændre i softwaren der hvor låsen er..

Det kommer faktisk an på, hvordan den låses op.

I gamle dage, da DCT3 kom på banen (fx Nokia 5110 og 3210), der var
eneste løsning "partial flashing", og med denne metode vil telefonerne
igen være låste efter en firmwareopdatering.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : helloo.dk

Dato : 25-11-04 10:30

> I gamle dage, da DCT3 kom på banen (fx Nokia 5110 og 3210), der var
> eneste løsning "partial flashing", og med denne metode vil telefonerne
> igen være låste efter en firmwareopdatering.

Nu var det jo ikke det der blev spurt om...
1. Vi skriver ikke gamle dage så det er fuldstændig urelavant
2. når du nu blander dig (som sædvanlig) hvorfor svare du så ikke manden??
hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-11-04 13:05

Dan skrev:

>Nu var det jo ikke det der blev spurt om...

Det er som man tager det. Der står ikke, at det ikke var det der blev
spurgt om. Jeg vil da give dig ret i, at man som udgangspunkt må gå ud
fra, at vi taler om hvordan tingene foregår i dag - men det er altså
tilladt at fortsætte snakken. Det er på ingen måder off-topic det jeg
skriver.

>1. Vi skriver ikke gamle dage så det er fuldstændig urelavant

Det er da ikke til at vide. Hvis Anders spørgsmål fx skyldes, at han
har snakket med en hvordan og hvorledes det forholder sig, og de måske
er uenige - så er det da relevant nok at få at vide, hvordan det har
været tidligere.

>2. når du nu blander dig (som sædvanlig)

Der er ikke noget der hedder "at blande sig" på usenet. Trådene
tilhører ikke nogen, de lever deres eget liv. Jeg mente

>hvorfor svare du så ikke manden??

Det gør jeg såmænd også. Du har svaret på det oprindelige indlæg - og
jeg vælger rigtignok ikke at gentage det du svarer? Nej, jeg vælger i
stedet at tilføje noget til svaret, det er vel fornuftigt nok?

Tag det roligt... Det er dig der læser mit indlæg som værende
negativt, det er altså ikke afsendt sådan. Prøv i øvrigt at læse mit
indlæg igen, med det i baghovedet. Indlægget er blot en tilføjelse til
det du skrev, og hvad er det lige der er galt med det?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders

Dato : 25-11-04 14:41

> [...]
> indlæg igen, med det i baghovedet. Indlægget er blot en tilføjelse til
> det du skrev, og hvad er det lige der er galt med det?

Takker jer begge for svar

/Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 26-11-04 00:38

> [...]
> indlæg igen, med det i baghovedet. Indlægget er blot en tilføjelse til
> det du skrev, og hvad er det lige der er galt med det?

Beklager Lasse hvis det lød opfarende.. Det var måske forkert formuleret..
men du forstod hvad jeg mente (kunne jeg læse ud af din forklaring)! Så alt
godt igen fra min side..
hilsen Dan