Hvilken telefon kan synkronisere med Outlo~
Fra : Søren Blom

Dato : 23-11-04 23:06

Hvilken telefoner udover SonyEricsson P800, P900. P910 og Nokia 6230 kan man
synkronisere adressebogen med Outlook.

Skal bruge en ny telefon og dette er faktisk enten krav at den skal kunne,
udover at man skal kunne tale i den og sende/modtage sms.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Anders

Dato : 23-11-04 23:32

> [...]
>
> Skal bruge en ny telefon og dette er faktisk enten krav at den skal kunne,
> udover at man skal kunne tale i den og sende/modtage sms.

Nokia 6600, 6670, 7610 og 6630

Måske flere!!

/Anders

Fra : Michael

Dato : 24-11-04 12:13

....og SPV'erne fra Orange

....som er udviklet i samarbejde med Microsoft og derfor spiller max med
Outlook

Fra : Peter

Dato : 24-11-04 12:20

> Hvilken telefoner udover SonyEricsson P800, P900. P910 og Nokia 6230 kan
> man synkronisere adressebogen med Outlook.

Alle Sony Ericssons telefoner kan når der er kalender i. Jeg ved T65, T68 og
T610 og efterfølgende kan.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Permand

Dato : 24-11-04 13:49

> [...]
>
> Skal bruge en ny telefon og dette er faktisk enten krav at den skal kunne,
> udover at man skal kunne tale i den og sende/modtage sms.

Min ældgamle Sony-Ericsson r520m kan.

Desuden kan alle mobiler der kører Windows Mobile.

Fra : Søren Blom

Dato : 24-11-04 22:05

"Permand" <per400543@ofirmail.dk> skrev

> Min ældgamle Sony-Ericsson r520m kan.
>
> Desuden kan alle mobiler der kører Windows Mobile.

ok, giver så noget at gå efter i jagten på en ny mindre potent telefon end
min tidligere P800

Fra : Calle.

Dato : 25-11-04 21:39

Søren Blom wrote:
> [...]
>
> Skal bruge en ny telefon og dette er faktisk enten krav at den skal
> kunne, udover at man skal kunne tale i den og sende/modtage sms.
N5140
--
Calle.