det jeg ser i Frontpage vises ikke på min ~
Fra : Jan

Dato : 23-11-04 22:52

Hejsa

Nu har jeg lige siddet og redigeret lidt i min hjemmeside www.gab3.dk og når
jeg så vil gå ind og kigge har jeg ikke noget billede osv, på min forside,
men i frontpage er der begge dele når jeg åbner den der, hvad pokker er gået
galt.

Jan

Fra : Ellen Rasmussen

Dato : 24-11-04 00:07

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men i frontpage er der begge dele når jeg åbner den der, hvad pokker er

Jeg tror da ikke, at noget er gået galt. Her hos mig er der da både snevejr
plus en cirkel inddelt i kvarter, der hver indeholder et billede.
m.v.h. Ellen R.

Fra : Jan

Dato : 24-11-04 07:26

Hvis jeg går ind i min Frontpage 2003 og vil redigere hjemmesiden, enten via
den kopi jeg har på min pc eller via Frontpage og så direkte på webstedet,
så ser jeg slet ikke det billede og teksten, kun lige overskriften - hvordan
kan det dog være.
Har prøvet at gøre det fra flere forskellige pc´ere men med samme resultat.

Jan

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-11-04 19:57

Der er også billede på i min browser (MSIE 6.0) -
--
ahw