Julekallender ?
Fra : Kim

Dato : 23-11-04 18:13

Jeg kan ikke finde det på de respektive sites:
www.dr.dk
www.tv2.dk

Hvilken julekallender, samt i hvilket tidsrum,
bliver der sendt julekallender på DR & TV2 ?

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 23-11-04 18:17

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev
> Jeg kan ikke finde det på de respektive sites:

Ups...

> www.dr.dk

???

> www.tv2.dk

"Pyrus-julekalendere om nisserne fra Rigsarkivet"

Men i hvilket tidsrum på begge kanaler?

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 23-11-04 18:23

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev
Ups igen.
Fandt lige denne: http://juleelsker.dk/
Julekalendere for børn i TV i år:
DR: Jul på Kronborg (Genuds.)
TV2: Alletiders jul (Den første Pyrus-julekalender) (Genuds.)
Hvis det er rigtigt...?
Men i hvilket tidsrum på begge kanaler?
Er det virkelig genudsendelser ?

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-04 18:42

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Julekalendere for børn i TV i år:
> DR: Jul på Kronborg (Genuds.)
> TV2: Alletiders jul (Den første Pyrus-julekalender) (Genuds.)

Jul på Kronborg på DR1 er som altid kl. 18:00. Genudsendelse fra år 2000.

Pyrus i Alletiders Jul på tv2 er også en genudsendelse. Den er fra 1994.
TV2's julekalender plejer at være kl. 20:00.

Tina

Fra : Madsen

Dato : 23-11-04 18:59

> [...]
> Julekalendere for børn i TV i år:
> DR: Jul på Kronborg (Genuds.)
> TV2: Alletiders jul (Den første Pyrus-julekalender) (Genuds.)

Hej Kim!

DR`s julekalender er fra kl. 18, som Fjernsyn for Dig.
T`V2`s julekalender er kl. 20, men genudsendes næste dag kl. 17.30.
Og ja, begge julekalendere er genudsendelser. Men børnene elsker noget de
kan genkende, det er vist mere os voksne der sukker efter fornyelse