Medion 17" og 19" TFT skærm fra Aldi, et ~
Fra : TDN

Dato : 23-11-04 17:39

Hej !

Nogen der ved hvor jeg kan finde nogle spec. på disse to skærme. Jeg har
tjekket Medions hjemmeside uden held. Der er heller ingen modelnummer på.
Det er sikkert OEM, men hvilken fabrikant ?

Se evt. her:
http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Jeg kunne bla. tænke mig at vide responstiden og om det er gammel teknologi.
Jeg overvejer at opgradere min gamle Samsung Syncmaster 151s til en 17"
eller 19".

På forhånd tak.

Mvh
Thomas

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-11-04 23:13

"TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
teknologi.
> Jeg overvejer at opgradere min gamle Samsung Syncmaster 151s til en 17"

Den side du henviser til viser allerede næste uges tilbud.
Men der er formentlig de skærme, som du kan finde på
https://www.medionshop.de/
Inde i shoppen kan du finder monitor og se nærmere data på dem.
Hvis det er de samme, har de en responstid på 25 ms.
Jeg købte en 19" tft skærm sidst Aldi havde tilbud og den var også på 25 ms,
og den er jeg ganske tilfreds med.

Kurt

Fra : lfj

Dato : 24-11-04 19:07