Billigste BT USB dongle
Fra : Anders

Dato : 23-11-04 17:29

Hvor får jeg lige fat i sådan en fætter billigst ?

Min lokale dealer sælger dem til 199,- (minus evt rabat).
Se evt. www.novadata.dk

Anders

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 23-11-04 23:32

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor får jeg lige fat i sådan en fætter billigst ?

Metro havde BT dongle til 99 + moms i sidste uge. Jeg undersøger imorgen, om
de har det i denne uge også. Ifald de har, køber jeg en fem stykker med hjem
:D

> Min lokale dealer sælger dem til 199,- (minus evt rabat).
> Se evt. www.novadata.dk

Ellers, se www.prcdata.dk - de sælger en udemærket dongle til 159,- - men
kun idag (d. 23)

\Mandal

Fra : Anders

Dato : 24-11-04 04:52

Hvis du køber hos PRC Data, skal der lægges porto oveni. Det skal der ikke
hos Novadata, da den ligger i Sønderborg, hvor jeg holder til.

Så prismæssigt bliver det det samme.

Du må gerne skrive tilbage til mig, hvis du skulle få fat i en, så kunne jeg
godt være int.

Anders

Fra : Anders

Dato : 24-11-04 15:33

Har fået fat i en...

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-11-04 19:36

Anders wrote:
> Har fået fat i en...
>
> Anders

Og hvad kom den til at koste dig.?

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Anders

Dato : 25-11-04 04:47

Den kom til at koste mig 150,- (med special rabat).

Anders