Hotel med langs Vestkysten?
Fra : Anne Marie

Dato : 23-11-04 17:32

Hej.

Vi vil gerne køre en tur op langs den jyske vestkyst imellem jul og nytår.
Kender i nogle hoteller nord for Ringkøbing og opefter, hvor man må bo med
hund??? En enkelt, velopdragen labrador.

Mange hilsner fra Anne Marie

www.hoeythomsen.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-11-04 18:17

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> writes:

> Vi vil gerne køre en tur op langs den jyske vestkyst imellem jul og nytår.
> Kender i nogle hoteller nord for Ringkøbing og opefter, hvor man må bo med
> hund??? En enkelt, velopdragen labrador.

Jeg kender kun et enkelt sted. Ikke fordi jeg har fundet andre steder,
hvor man ikke må.

Stenbjerg Kro. Hyggeligt sted, alletiders mad og nok af det (og ganske
billigt). Hunde må gerne komme med, de må dog ikke være alene på
værelset. Til gengæld må de gerne ligge ved bordet når man spiser.
Ejerne har selv hund, hvis ikke den er død. En ualmindelig sød og
velopdragen schæfer.

Der er et par kilometer til stranden, 400 meter til Stenbjerg
Klitplantage, som desværre delvist er brændt ned ved den store brand i
sommers. Der er 28 km til Thisted, 25 km til Hanstholm og 5 km til
Vorupør. Vester Vandet Sø er et dejligt sted at gå med hunden og
skulle I have børn er her alletiders naturlegeplads.

Vil I eller andre høre mere om området, så bare spørg.

Mvh Trine

--
Juletræer, normanns 100 kroner og dekorationsgran 10 kroner pr. kg.
Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-11-04 18:18

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> writes:

> [...]
> værelset. Til gengæld må de gerne ligge ved bordet når man spiser.
> Ejerne har selv hund, hvis ikke den er død. En ualmindelig sød og

Jeg glemte helt et link:
http://www.stenbjerg-kro.dk/

Hjemmesiden er ikke noget at råbe hurra for, men stedet er altså godt
nok.

Mvh Trine

Fra : Anne Marie

Dato : 23-11-04 19:27

Hej Trine.

Mit "Tak for dit svar" indlæg, røg vist ind på din egen mail .... det var
ikke meningen, så undskyld for det!

Det lyder rigtig godt, så tak fordi du skrev

Hilsen Anne Marie

Fra : Kim Christensen

Dato : 24-11-04 20:51

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> wrote in message news:<41a3650c$0$69502$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> Kender i nogle hoteller nord for Ringkøbing og opefter, hvor man må bo med
> hund??? En enkelt, velopdragen labrador.

Hej.

For to år siden boede jeg på Thyborøn Camping - med hund. De har
helårsåbent, og også værelser til udlejning.
Hvis dit indlæg ikke dukker op med det samme tyder det på at du bruger
groups.google.com Den opdateres kun 2-3 gange i døgnet, men dit
indlæg er registreret når du sender det.

Hilsen Kim