hvilken mobil til maks 1000kr uden abn??
Fra : Søren

Dato : 23-11-04 15:51

hej igen

Hvilken mobil findes der til under 1000kr. uden abn. og hvor gerne i butik i
kbh

SS

Fra : John

Dato : 23-11-04 16:24

"Søren" <sjus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej igen
>

> Hvilken mobil findes der til under 1000kr. uden abn. og hvor gerne i butik
> kbh

Tjek www.mobilpriser.dk

Mvh

John

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-11-04 20:11

> Hvilken mobil findes der til under 1000kr. uden abn. og hvor gerne i butik

Der finder du vidst ikke mange, men et bud er Nokia 2650. Kan fås i
Elgiganten til 999 kr. uden abonnement.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Søren

Dato : 24-11-04 07:02

"Jeppe Vestergaard" <read@mysignature.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv.

ok cool.. kan den også mms ?

SS

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 24-11-04 07:14

> ok cool.. kan den også mms ?

Ja. Den kan de mest simple ting - ringe, skrive, MMS osv., men du får dig
altså ikke noget vidunder af en telefon. Tag til din nærmeste telebutik og
se den live.

Fra : Søren

Dato : 24-11-04 08:30

> [...]
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv.

hmm kan ikke lige umiddelbart se den hos elgiganten . er du sikker på at det
er den .

Telefonen er ikke til mig men til min farfar på 84, han har en alcatel tror
den hedder der er 4 år gammel som er begyndt at drille ham med lyden osv, så
nokia 2650 er fin til ham vil jeg mene
SS

Fra : Permand

Dato : 24-11-04 13:52

> [...]
tror
> den hedder der er 4 år gammel som er begyndt at drille ham med lyden osv,

Husk at tage hojde for den skal have store tal - bogstaver (nogle telefoner
kan sættes op til at vise stort på idsplay.

Desuden skal tasterne helst være store til gamle folk

Og menuen skal være nem.

Nokia er nok et godt bud eller den nye billige Ericsson

Fra : Søren

Dato : 24-11-04 16:21

hahah ja jeg griner, men det vil han fandme ikke have han ville have en
smart en .. damn så det blev en nokia 3100
den er godt nok lille, men efter jeg havde forklaret ham hvordan den virker
så det godt nok hurtigt, den har jo også nemme menuer.

btw. hvordan kan jeg fjerne der hvor der står tdc mobil ?

Fra : Søren

Dato : 24-11-04 08:35

har du set om 2600 findes samme sted eller lign steder ??

Søren

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 24-11-04 16:45

> har du set om 2600 findes samme sted eller lign steder ??

Mener det var i en tilbudsavis jeg så den til den pris..