phpNuke erfaringer søges.
Fra : Jochke

Dato : 23-11-04 12:19

Nogen der kender til ovenstående CMS, og har erfaringer de vil dele?

Er især interesseret i at høre hvordan den er sikkerhedsmæssigt, da det
er et ret væsentlig ting.

Evt. forslag til andre CMS systemer er meget velkomne.

--
Venlig hilsen
Jochke

Fra : Troels Arvin

Dato : 23-11-04 12:25

On Tue, 23 Nov 2004 12:19:12 +0100, Jochke wrote:

> Nogen der kender til ovenstående CMS

PHP-Nuke er i praksis død, så vidt jeg er orienteret. Kig hellere på
PostNuke. Om PostNuke er godt eller ej, afhænger af, hvem du spørger.
Jeg har ikke personlige erfaringer.

Fra : Søren Reinke

Dato : 23-11-04 13:29

Troels Arvin wrote:

> PHP-Nuke er i praksis død, så vidt jeg er orienteret. Kig hellere på
> PostNuke. Om PostNuke er godt eller ej, afhænger af, hvem du spørger.
> Jeg har ikke personlige erfaringer.

Jeg ville tage og kigge på www.xoops.org

Har selv anvendt Postnuke en overgang og systemmet er da okay, men Xoops er
bedre synes jeg.
Har en bedre struktur, og nemmere at bruge. Men det er selvfølgelig en
subjektiv bedømmelse.

Eksempler på sites hvor Xoops er brugt.

www.bluehorizons.dk/index.php
www.xray-mag.com/index.php