Danske fugle plakater
Fra : Claus

Dato : 23-11-04 09:27

Er der nogen der ved hvornår der sidst er blevet lavet en ren dansk
fugleplakat som ikke er en reklame?

Jeg har lavet en ny serie rent danske fugleplakater, sammen med ornitologen
og illustratoren Henrik Dahl, og jeg vil gerne kunne promovere min plakat
ved at oplyse potentielle forhandlere om hvor lang tid siden det er der
sidst blev lavet en dansk fugleplakat. Jeg mener det må være mere en 15 år
siden? Dansk Ornitologisk Forening forhandler to små A3 plakater, jeg ved
ikke hvor gamle de er, og den store plakat de sælger er engelsk. Jeg har
ikke kunnet finde nogen dansk fugleplakat til salg overhovedet.

Jeg har lavet en stor plakat i A1 med 44 naturtro illustrationer af havens
fugle, og to i A2 størrelse hvor fuglene er opdelt efter hvilke du kan se
forår-sommer med 29 fugle henholdsvis efterår-vinter med 32 fugle, de er
alle trykt i bedste kvalitet.

Hvis du iøvrigt vil se de nye plakater skal du bare klikke her
http://www.birdboxcompany.com/dk/dk_plakater.htm

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med hvornår der er udgivet
danske fugleplakater generelt, størrelsen på plakaterne, og hvor mange fugle
der er på dem. Måske har i dem hængende derhjemme?

mvh
Claus Tarstrup
www.birdboxcompany.com

Fra : Margrete Johansen

Dato : 23-11-04 17:20

">
> [...]
> forår-sommer med 29 fugle henholdsvis efterår-vinter med 32 fugle, de er

Wauwh - de er flotte!

Margrete

Fra : Claus

Dato : 23-11-04 22:28

> ">
>
> Wauwh - de er flotte!
>
> Margrete

mange tak, jeg vil lade din ros gå videre til illustratoren

faktisk overgår virkeligheden hvad man kan udtrykke på en computerskærm.

mvh
Claus