Mine USB-devices forsvinder.....?
Fra : Peter [5260]

Dato : 23-11-04 01:05

Et efter et er mine USB-porte forsvundet ud i den blå luft !

Jeg har en Kensington USB-hub, som jeg bl.a. bruger til scanner, printer,
mus/tastatur og memorysticks, men for få timer siden kunne PC'en ikke finde
min USB-key, og også scanner+printer er væk!
Enhedshåndtering melder om en ukendt enhed under USB, den blev fjernet,
comp. genstartet, men lige lidt hjælper det.
Hub'en er prøvet på en anden PC (w2k) og virker fint-fint! Den kommer
iøvrigt uden drivere...
Alle rådene i Win-fejlfinding hjælper heller ikke.

Hva' kan der være galt ?
(udover at jeg kører Win xp he sp2 *S*)

På forhånd tak
--
-.-:-.-:-.-:-.-
Regards / Mvh

Fra : Per

Dato : 23-11-04 14:33

"Peter [5260]" <konner@mazdapc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> iøvrigt uden drivere...
> Alle rådene i Win-fejlfinding hjælper heller ikke.

Har du prøvet systemgendannelse?

Det kan af og til redde de mærkligeste problemer.

Mvh. Per!

Fra : Peter [5260]

Dato : 23-11-04 21:17

> "Peter [5260]" <konner@mazdapc.dk> skrev i en meddelelse

-snip-

> Har du prøvet systemgendannelse?
>
> Det kan af og til redde de mærkligeste problemer.
>
> Mvh. Per!

Er prøvet - virker ikke !
Også min kortlæser (inkl. USB-stik) på fronten af PC'en er fucked-up!
Det' godt nok træls.....
/Peter