MMC til Nokia 6230
Fra : Jakob SKipper Nielse~

Dato : 22-11-04 22:46

Hej Gruppe

Jeg er på udkig efter et 512 MB MMC til min Nokia 6230, men jeg vil bare
være sikker på at lortet virker.

Kan i ikke give jeres erfaringer til kende?
Evt. oplyse og i først skulle formatere i en cardreader eller noget i
den stil. Hastighed i forhold til standard kort eller andre kort.

Hvis i samtidig oplyser SW version ville det være helt kanon.

Jeg har kigget på følgende:
Priser iht. edbpriser.dk 22/11/04

ATP MMC 512 MB - 449 kr
Dane-Elec MMC 512 MB - 445 kr
Memory Corp MMC 512 MB - 419 kr
RITEK RiDATA MMC 512 MB - 455 kr.
TakeMS MMC 512 MB - 459 kr.
Transcend MMC 512 MB - 477 kr. (Skulle vidst virke med N 6230)

Kom så frem med jeres erfaringer!

mvh.
Jakob Skipper Nielsen

Fra : Jakob SKipper Nielse~

Dato : 22-11-04 23:28

Jakob SKipper Nielsen wrote:
> [...]
> RITEK RiDATA MMC 512 MB - 455 kr.
> TakeMS MMC 512 MB - 459 kr.
> Transcend MMC 512 MB - 477 kr. (Skulle vidst virke med N 6230)

søgte lidt på nettet og fandt dette:
http://www.mobile-review.com/forum2/archive/index.php/t-14888.html

Fra : Jakob G.

Dato : 23-11-04 12:52

Prøv at søge lidt tilbage i denne gruppe. Det har været oppe og vende flere
gange...

--
Hilsen Jakob