kan du bruge 5 minutter af dit liv på at p~
Fra : Bjarne Gorking

Dato : 22-11-04 19:49

Hej gruppe
hvis i har 5 minutter til overs så surf lige forbi
http://www.anima.dk/ol2008/kina.htm og send den forudfyldte anmodning til
den gale kinesiske regering om deres ulækre og bestialske hundedrab. HUSK at
skrive navn i bunden af beskeden.
De skal have udryddet flere 100.000 hjemløse hunde inden OL 2008, og har
valgt at gøre det med jernrør ( en holder hunden, en anden tæsker den ihjel
med jernrøret )

Venlig hilsen vegetaren.

P.S. Jeg har ingen forbindelse til anima ( undtagen at jeg støtter dem )
kunne måske støde nogen i gruppen.

Ha en god dag

Fra : Jan Pedersen

Dato : 23-11-04 16:02

Bjarne Gorking wrote:

:: P.S. Jeg har ingen forbindelse til anima ( undtagen at jeg støtter
:: dem ) kunne måske støde nogen i gruppen.

Høre til i dk.fritid.dyr.hund

ikke her

--
Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : Bjarne Gorking

Dato : 23-11-04 11:12

Den Tue, 23 Nov 2004 16:02:13 +0100. skrev Jan Pedersen:

> [...]
>
> :: P.S. Jeg har ingen forbindelse til anima ( undtagen at jeg støtter
> :: dem ) kunne måske støde nogen i gruppen.

kuk kuk
det var meningen at du skulle bruge 5 minutter på linket, ikke på mit
indlæg

Fra : anders majland

Dato : 23-11-04 21:13

> kuk kuk
> det var meningen at du skulle bruge 5 minutter på linket, ikke på mit
> indlæg

Jeg vil hellere bruge 5 sek. på at give Jan ret. Dit indlæg hører ikke
hjemme her. Måske dk.opslag ?

Men eller er news:dk.velkommen og www.usenet.dk nok et godt sted at starte.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Lene

Dato : 24-11-04 09:34

meddelelse
Klip.
Dit indlæg hører ikke
> hjemme her.

Selvfølgelig hører det til her! At støtte op om dyrevelfærd er også en
fritidsbeskæftigelse.

Så flet næbet med petirør Don Øfgris.

Fra : anders majland

Dato : 26-11-04 17:45

> "Lene" <hamadryadfjerndette@mail.dk>
> Så flet næbet med petirør Don Øfgris.

Det var vel nok en høflig tone du der har fundet frem !

> Selvfølgelig hører det til her! At støtte op om dyrevelfærd er også en
> fritidsbeskæftigelse.

Prøv at læse på http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html

Citat:"Brug de specifikke grupper, ikke de generelle
a.. Dk.edb er ikke beregnet til alle spørgsmål om edb. Den er beregnet på
de spørgsmål, der ikke passer i nogle af undergrupperne"

Der findes en dk.fritid.dyr - derfor hører dyrevelfærd til der og ikke i
dk.fritid. Der er endda en dk.fritid.dyr.hund for bla. dyrevefærd der kun er
relevant for hunde.

Min forslag til at bruge dk.opslag* var med berundelselsen (igen fra
usenet.dk) :"Reklamer for hjemmesider hører til i dk.opslag.internet og ikke
andre steder."

/A

Fra : lover

Dato : 24-11-04 19:45

Hej

Ja det er sgu da godt de får gjort kål på nogle af de mange herreløse
hunde,men omvendt kunne de jo lige så godt spise dem (de spider jo hunde i
Kina) så jeg går ind for det de foretage sig.

Hejsa

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 24-11-04 23:16

"lover" <likeyou2000@1000.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hunde,men omvendt kunne de jo lige så godt spise dem (de spider jo hunde
> Kina) så jeg går ind for det de foretage sig.

Og jeg håber sgu, at 99.999999% af DK's befolkning går ind for, at du får
samme behandling......... Jeg kan ikke lige bestemme mig, om jeg helst vil
holde dig, og se dig blive smadret med en jernstang, eller om jeg vil smadre
skallen på dig selv.

/Ole

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-11-04 23:54