gmail@theboomerang.org
Fra : Michel Christensen

Dato : 22-11-04 18:24

Test til GMAIL accounten.

--
Best regards
Michel Christensen
mcREM@OVEtheboomerang.org

Fra : Guru

Dato : 22-11-04 18:53

Gmail er endnu ikke public?

"Michel Christensen" <invalid@account.here> skrev i en meddelelse
news:Egpod.10809$Vc3.8933@news.get2net.dk...
> Test til GMAIL accounten.
>
> --
> Best regards
> Michel Christensen
> mcREM@OVEtheboomerang.org

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 22-11-04 20:31

Guru wrote:
> Gmail er endnu ikke public?

Derfor kan manden jo stadigvæk godt have en... Kender flere der har
gmail, inkl. mig selv.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - Mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Mikkel Westh

Dato : 22-11-04 20:44

"Guru" <Ingen@her.mail> wrote in message
> Gmail er endnu ikke public?

Som sagt, betatestes det stadig. Jeg kører selv med det, og er utrolig
tilfreds. Slår Hotmail i alt. Men ulempen er at man skal være inviteret af
et medlem, før man kan blive lukket ind (i testperioden, altså).
Men hvis nogen er interesserede har jeg 6 invitationer som jeg godt vil
give, hvis nogen da vil have en konto.

Mvh. Mikkel

Fra : Kim S

Dato : 23-11-04 14:39

"Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> et medlem, før man kan blive lukket ind (i testperioden, altså).
> Men hvis nogen er interesserede har jeg 6 invitationer som jeg godt vil

Jeg kan ikke engang komme ind på side uden fejl med IE6 ;-(

Mvh, Kim

Fra : Mikkel Westh

Dato : 23-11-04 16:27

"Kim S" <No@mail.dk> wrote in message

> Jeg kan ikke engang komme ind på side uden fejl med IE6 ;-(

Uheldigt. Har ikke hørt om nogen med lignende problem. Men det her er jo OT,
så vi må hellere stoppe.
Men som afsluttende kommentar har jeg 4 invitationer tilbage, og i kan maile
mig hvis i er interesserede.

Mvh. Mikkel

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-11-04 17:33

Mikkel Westh wrote:
> Men hvis nogen er interesserede har jeg 6 invitationer som jeg godt
> vil give, hvis nogen da vil have en konto.
>
> Mvh. Mikkel

Jep, jeg vil gerne have en invitation :) Husk at fjerne FJERNDETTE fra min
e-mail-adresse.

Søren

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-11-04 21:37

Gerne en til t-buus @ stofanet. dk

> Mvh. Mikkel

Mvh Thomas

Fra : Mikkel Westh

Dato : 24-11-04 21:25

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message

> Gerne en til t-buus @ stofanet. dk

Har desværre ikke flere. Beklager.

Mvh. Mikkel

Fra : Michel Christensen

Dato : 24-11-04 23:14

mail jie@(remove)jie.dk med for- og efternavn, for at få en invite.

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Michel Christensen

Dato : 22-11-04 21:33

Michel Christensen wrote:
> Test til GMAIL accounten.

Beklager. Jeg har ingen anelse om, hvad denne mail laver i d.t.t.mobil
.... noget gik tydeligvis helt galt den dag jeg installerede TB.

Jeg beklager.

--
Best regards
Michel Christensen