Javascript og besynderligheder
Fra : Jacob Jensen

Dato : 22-11-04 18:30

Kan nogle forklare mig hvorfor mit script holder op med at virke når jeg
indsætter denne linje øverst i html-filen i IE?

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN">

Jacob

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-11-04 23:26

Jacob Jensen skrev:

> Kan nogle forklare mig hvorfor mit script holder op med at
> virke når jeg indsætter denne linje øverst i html-filen i IE?
>
> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN">

Det er formentlig fordi du trigger en anden doctype-mode. Hvis du
giver et link til din side (evt. både med og uden doctype-
erklæringen), er det lettere at bedømme om det er tilfældet.

Læs evt. om doctype her:
<http://www.hintzmann.dk/articles/doctype/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen