EHEIM 2224
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 22-11-04 15:18

Jeg har på http://akvariecenter.dk/product.asp?product=543 set den til 825,-
+ forsendelse (50,-). Kan man få den billigere andre steder?

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : Tidemand

Dato : 22-11-04 15:40

Jep.

http://www.akvariewest.dk/shop/EHEIM2224.html

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 22-11-04 15:41

"Tidemand" <Michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> wrote in message
> Jep.
>
> http://www.akvariewest.dk/shop/EHEIM2224.html

Hvilket filtermateriale skal jeg vælge (og hvor meget )

http://www.akvariewest.dk/shop/EHEIMfiltermat.html

Fra : Kell Petersen

Dato : 17-01-05 23:06
Fra : Ivan Gregersen