Motorola A1000.... erfaringer ???
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 22-11-04 13:45

Hej Ng

Er der nogen der har prøvet A1000 på 3's net.... og som vil skrive lidt om
oplevelsen......

Mvh Keld

Fra : David Heinemeier Han~

Dato : 28-11-04 13:26

> Er der nogen der har prøvet A1000 på 3's net.... og som vil skrive lidt om
> oplevelsen......

Jeg har skrevet en anmeldelse af den til næste nummer af 3 Magasinet,
som vist bliver husstandsomdelt i starten af december. Grundlæggende
er det A925'en pakket om i en meget mere attraktiv form, der rent
faktisk kan være i en bukselomme. Samtidigt har kameraet fået et
kraftigt pift og der medfølger nu software til at åbne Word/Excel osv.

Så hvis du er interesseret i en PDA-mobil, så er den bestemt noget af
det bedste, der kan fås, imho. Jeg må dog indrømme, at jeg i sidste
ende blev træt af et pen-drevet interface og er nu hoppet tilbage til
Nokia med 6630'en.

P.S.: Hvis du er Mac-ejer, så er det også et helvedes hyr at få
A1000'en til at dele sin forbindelse med computeren. Det kan lade sig
gøre, men det skal være det første man forsøger efter restart (og
A1000'en tager lige som A925'en et par minutter om et reboot). På
6630'en virker det bare.

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 28-11-04 20:03

"David Heinemeier Hansson" <david@loudthinking.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gøre, men det skal være det første man forsøger efter restart (og
> A1000'en tager lige som A925'en et par minutter om et reboot). På

Lyder fint... Jeg går ud fra datasiden er på plads og i orden... Bluetooth
og IR ???

/Keld

Fra : David Heinemeier Han~

Dato : 29-11-04 14:21

> Lyder fint... Jeg går ud fra datasiden er på plads og i orden... Bluetooth
> og IR ???

Nu havde jeg den kun i hænderne i et par dage, så fik ikke lige
checket om den har IR. Og synes heller ikke at de nævner noget om det
på Motorolas eget site. Den har dog både Bluetooth og USB forbindelse.
Jeg brugte udelukkende Bluetooth og det virkede upåklageligt.

/ David