ZyXel Omni Net Plus
Fra : Hans Jørn Jørgensen

Dato : 17-05-01 20:11

Hej

Er der nogen der har erfaring med bundling af begge linier på ISDN på et
ZyXel Omni Net Plus modem.
Jeg kører Win98SE.

MVH Hans Jørn

Fra : Madsen

Dato : 18-05-01 00:31

"Hans Jørn Jørgensen" <hjlj@post5.tele.dk> skrev:

> Er der nogen der har erfaring med bundling af begge linier på ISDN på et
> ZyXel Omni Net Plus modem.
> Jeg kører Win98SE.

Ja jeg har netop skrottet en sådan adapter så jeg kender da
en initstreng der burde kunne få den til at bundle. Vil du have
at den kører med to linier hele tiden, eller skal den koble nr 2.
til efter et stykke tid? Prøv evt. at tjekke denne side:
Indstillingerne der er beskrevet her gør at den kobler B2 på
efter et stykke tid. Den tidsperiode bestemmer du selv.
Initstrengen der er beskrevet på siden skal indtastes i det felt
der hedder Yderligere Indstillinger inde i egenskaber for din
adapter. (Kontrolpanel => Modem => Egenskaber for Modem
=> Forbindelse => Avanceret.)

Hvis du vil have den til at bundle hele tiden skal du skrive
følgende i det felt: AT&FB40&J3

Du kan også vælge at bruge medfølgende konfigurations-
program som gerne skulle følge med til adapteren.
Det hedder Zyxel Configuration Manager og kan hentes her:
<ftp://ftp.europe.zyxel.com/public/omni/net/ >

Ønsker du nærmere info om ISDN generelt eller har flere
spørgsmål vedr. din adapter, så kan jeg anbefale at spørge i
<news:dk.teknik.telefoni.isdn >

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)