I frame
Fra : HSM

Dato : 22-11-04 02:15

Hej !

Jeg sidder og roder lidt med en hjemmeside, jeg har fik styr på strukturen
og osv..

Men har lige en lille forhindring som jeg håber der en venlig sjæl der vl
give mig et hint til at løse.

Jeg har lavet en slags skabelon med design m.v Når der trykkes på et link
åbnes siden med "data" i en IFRAME. Men nu er det sådan at jeg på nogle af
siderne ha rmeget data og vil derfor gerne have en lille menu i den ene side
(udenfor Iframe)

Det til det formål har jeg lavet en ny I frame men hvordan får man det til
at åbne begge Ifames
når der bliver trykket på et givent link ? Og hvordan får man den lukket
igen når mange forlader siden ?

Håber der en venlig sjæl der kan give mig et hint....

På forhånd tak