spørgsmål ang. ifolig
Fra : Tulle

Dato : 17-05-01 20:12

Hej NG
Jeg håber på lidt hjælp da jeg aldrig har fået en hest i fol før.
Jeg har en 12 års DV hoppe på 170 cm. Hun har fået et par føl før, og mit spørgsmål er så om det kan lade sig gøre igen?
Jeg har en Pinto hingst i tankerne på 172 cm. Nogle der har gode/dårlige er faringer med det? Evt. nogen som kender en god stor pinto hingst!? Den jeg har i tankerne går S-springning.
Håber på at få noget god hjælp, det er der mange der er gode til her inde.
Mvh. Marianne og Juvetta (de kommende mødre)

Fra : Tina

Dato : 17-05-01 23:40

Nå hoppen har fået føl før uden problmer kan du sagtens ifole hende, str.
mæssigt passer hingsten nok fint da det er en stor hoppe du har. Hingsten
vil jeg se på flere og så vælge ud fra bedste temprement og hvad den har det
med at avle videre.

Tina