TV-stjernen Freya
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 21-11-04 21:38

Min lille skattemus altså. Først oplever hun - indtil videre to gange - at
komme i avisen. Med masser af kommentarer til følge.

Og sørme om tøsen nu ikke også kan skrive TV-stjerne på visitkortet. Nåh ja,
jeg var der også, men det er garanteret Freya der får alt rosen.

Indslaget fra TV2 Østjylland her i aften, kan ses her....hvis nogen har lyst
til at høre Freyas veludviklede spindemuskel udfolde sig
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=216869

Mvh Tina og Freya
--
www.1001kat.dk
- Kun en uge tilbage

Fra : Allan

Dato : 21-11-04 22:45

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:41a0fcb6$0$223$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Og sørme om tøsen nu ikke også kan skrive TV-stjerne på visitkortet. Nåh
> ja, jeg var der også, men det er garanteret Freya der får alt rosen.

Ja hun spinder fint

Mvh Allan

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 22-11-04 08:21

"<klip> Indslaget fra TV2 Østjylland her i aften, kan ses her....hvis nogen
har lyst
> til at høre Freyas veludviklede spindemuskel udfolde sig
> [...]
<klip>

Nårhhh....hvor er hun lækker hende Freya....
God udsendelse :)
Ærgerligt med din butik, og alt muligt held med din internetbutik (jeg har
jo selv én med chocolade *slurp*)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-04 10:55

> [...]
lyst
> til at høre Freyas veludviklede spindemuskel udfolde sig

Rigtig god udsendelse. Plejer altid at se tv2 østjylland, ( regionaltv i
nordjylland er kedeligt men missede det lige i går.
Freya minder lidt om vores Filur. Hun er da rigtig sød.

Synd at du lukker din butik. Havde planer om, at kigge forbi en dag. Det er
så ikke sikkert, at vi kan nå det inden lørdag. Lige nu strejker vores bil.
Igen.

Også et held og lykke med internetbutikken herfra.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Kate

Dato : 23-11-04 20:27

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in

> http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=216869

Hun er jo en fin mis, hende Freya

Det er synd du må opgive butikken for sådan et indslag ville da ellers
være ubetalelig reklame.

Håber din internetbutik kommer til at gå bedre.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 23-11-04 22:35

Kate skrev i en meddelelse...

> Hun er jo en fin mis, hende Freya

Ja, ikke? Og hun er lige så god som dagen er lang - undtagen hvis hun bliver
antastet af en hund....så bliver hun til en løvinde

> Det er synd du må opgive butikken for sådan et indslag ville da ellers
> være ubetalelig reklame.

Ja, det fandt jeg ud af da jeg åbnede i dag (havde lukket mandag). Aldrig
har der været så mange mennesker forbi

> Håber din internetbutik kommer til at gå bedre.

Tak tak, det går da den rigtige vej.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- Kun 4 dage tilbage

Fra : Leyna

Dato : 24-11-04 10:03

On Tue, 23 Nov 2004 22:35:28 +0100, "Tina Susanne Johansson"
<tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:

>Ja, ikke? Og hun er lige så god som dagen er lang - undtagen hvis hun bliver
>antastet af en hund....så bliver hun til en løvinde

hehe... sådan er mine katte godt nok ikke, men nu har jeg jo også 2
store "køtere" som altså også skal være her.
Men smuk, det er hun!

>Ja, det fandt jeg ud af da jeg åbnede i dag (havde lukket mandag). Aldrig
>har der været så mange mennesker forbi

Og du er sikker på at det ikke kan gå?
Det bedste ville jo være at kunne skrue en rigtig go' tv-reklame
sammen, men desværre koster det en mindre bondegård at få reklametid
på tv. :-/

>Tak tak, det går da den rigtige vej.

Jamen jeg vil da også ønske held og lykke med det. Der er masser af
katteelskere derude... også her i Østjylland!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk