Pyroman-Katte eller bare ballade-magere?!
Fra : Alice M

Dato : 21-11-04 20:11

Hej gruppe...

Faldt lige over følgende nyhed:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2734674/

Sådan nogle bøller... :)

Alice M.

Fra : Battlefield´s

Dato : 22-11-04 11:56

"Alice M" <pingu_82@yahoo.skidt> skrev i en meddelelse
news:cnqovc$1joj$1@news.cybercity.dk...
> Hej gruppe...
>
> Faldt lige over følgende nyhed:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2734674/
>
> Sådan nogle bøller... :)
>

> Alice M.

Hej
Uha, ja, det er også sådan noget jeg altid frygter når jeg går hjemmefra.
Heldigvis har mit komfur knapper, der kan trykkes ind.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Frk. Clausen

Dato : 23-11-04 10:30

Jeg er mundlam

Fra : Kate

Dato : 23-11-04 17:18

"Alice M" <pingu_82@yahoo.skidt> wrote in

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2734674/

Faktisk slukker min mor altid på hovedafbryderen for komfuret når hun
går hjemmefra og har gjort det i flere år. Det var vidst noget med at
en af kattene havde fået tændt for komfuret. Om de var alene hjemme ved
jeg ikke, men der skete heldigvis ikke noget. Men tænk at det kan ske.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-11-04 17:43

> [...]
> en af kattene havde fået tændt for komfuret. Om de var alene hjemme ved
> jeg ikke, men der skete heldigvis ikke noget. Men tænk at det kan ske.

Det skete her for få uger siden. Gyser stadig ved tanken.
Jeg stod op en morgen og komfuret var tændt på den ene plade og der var
varmt helt ud på bordet. Heldigvis lå der ikke noget på konfuret, selv om
jeg altid godt har kunne finde på at lægge noget der. Men det er altså SLUT
! og jeg vil have fundet en beskytter, så man ikke kan komme til at ramme
knapperne.
Der er ingen tvivl om at det er en kat der er hoppet op på bordet, og har
ramt den på vejen. Måske en af killingerne... ved det ikke. Men skræmmende
er det !

Hilsen Nina