Julemandens telefon nr.
Fra : Kathe & Allan

Dato : 21-11-04 17:04

Hej

For et par år siden kunne man her i gruppen finde et telefon nr. til
julemanden. Jeg har desværre fået det væk! Er der mon nogen, der kan hjælpe
mig.

På forhånd tak!

Kathe

Fra : Inger Pedersen

Dato : 21-11-04 17:13

"Kathe & Allan" <top@secret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For et par år siden kunne man her i gruppen finde et telefon nr. til
> julemanden. Jeg har desværre fået det væk! Er der mon nogen, der kan

Søgning på Eniro: "Julemanden" giver bl.a. en hjemmeside med
90 13 24 12

Tjek selv de andre.

Hilsen Inger

Fra : Lars Raaby

Dato : 21-11-04 19:13

Kathe & Allan skrev bl.a.:
> [...]
>
> For et par år siden kunne man her i gruppen finde et telefon
> nr. til julemanden. Jeg har desværre fået det væk! Er der mon

www.santa.gl er den *rigtige* julemand side.
Der kan du også finde telefon nummert til ham.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Thomas G

Dato : 22-11-04 20:51

> For et par år siden kunne man her i gruppen finde et telefon nr. til
> julemanden. Jeg har desværre fået det væk! Er der mon nogen, der kan
> hjælpe
> mig.

Hvordan FÅR man noget væk ... for hvis det er tilfældet at man får noget
væk så er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal forholde mig til julen ... med
alle de ting der kommer til at mangle fordi man fik det ... væk

(kunn ikke nære mig

hilsen Thomas G

p.s. er gift med en Jyde så jeg ved godt at i får ting væk, fryser fingerene
og næsen (til den langsomme læsere så mangler der et OM), løber aldrig
efter bussen i KBH for de komer jo alligevel hele tiden osv osv.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 23-11-04 07:49

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan FÅR man noget væk

Jeg tror, det er et spørgsmål om at være tilpas meget jyde. Jeg skulle læse
dit indlæg to gange, før den gik op for mig

Hilsen Inger

Fra : Thomas G

Dato : 23-11-04 17:26

> Jeg tror, det er et spørgsmål om at være tilpas meget jyde. Jeg skulle
> læse dit indlæg to gange, før den gik op for mig

Konen er Nordjyde ...

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-11-04 19:38

Inger Pedersen skrev bl.a.:

> Jeg tror, det er et spørgsmål om at være tilpas meget jyde.
> Jeg skulle læse dit indlæg to gange, før den gik op for mig

Jeg forstod den heller ikke.

--
Lars
(citat)

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 22-11-04 21:00

Kender det ikke. Men min datter vil gerne have Jesu telefonnummer...

Sifs mor

Fra : Pia

Dato : 23-11-04 12:30

Hej
Julemanden tlf. (svarer)
38 38 31 38
mvh Pia

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-11-04 19:31

Pia skrev bl.a.:
> Hej
> Julemanden tlf. (svarer)
> 38 38 31 38
> mvh Pia
Sluder..... I følge www.santa.gl er nummert 90 13 24 12
http://www.santa.gl/dk/RandomTeaserSvar/Ring_text.htm
Jeg tror på julemanden og når han skriver at har det nummer så må
det også passe. *g*

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng