MP3 Ringetoner
Fra : Birthe & Finn

Dato : 21-11-04 16:55

Jeg har overvejet at købe en razr v3 fra motorola, men på deres hjemmeside
står der ved mp3 ringetoner følgende:

1Network, subscription and SIM card or service provider dependent feature.
Not available in all areas.
2Phone content may vary by operator and region.

betyder det at jeg med mit mixit abbo, måske ikke kan bruge mp3 ringetoner??
hvor kan jeg hente ringetoner?? kan man bare ta et tilfældigt musik nr(mp3)
fra sin PC og overfører det via Bluetooth??

På Forhånd tak for hjælpen

N Hansen

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 21-11-04 17:46

On Sun, 21 Nov 2004 16:55:20 +0100, "Birthe & Finn"
<nikihansen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>hvor kan jeg hente ringetoner?? kan man bare ta et tilfældigt musik nr(mp3)
>fra sin PC og overfører det via Bluetooth??

Nej, det har ingen betydning - du kan både downloade dem direkte til
telefonen vha. GPRS og WAP eller fra en PC via BT eller USB (kabel).

Fra : Anders

Dato : 30-11-04 10:42

Ringetoner (mp3) dem downloader man ikke fra nettet man laver dem selv, ved
at kopiere fra ens egne CD'ere.

Der findes divere programmer (shareware) på nettet - kig evt. via
www.tucows.dk

Mvh
Anders