psw til AO - ventetid > en måned!
Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 21-11-04 10:46

Jeg bestilte for en måned siden et password til AO og har rykket én gang,
men stadig ikke hørt noget. Er det normalt det tager så lang tid at at få et
password som de kan generere automatisk på ca. 1 sekundt? Er det en tavs
demonstration for at få flere ressourcer tilført?

vh
Erik
fjern "NOSPAM_" fra min emailadr. ved direkte svar

Fra : Jakob Hoffmann

Dato : 21-11-04 10:51

Hej.

Hvis du checker http://www.arkivalieronline.dk, så kan du faktisk nu oprette
dig selv som bruger. Ved ikke om det virker, men det er i hvert fald på
menuen...

Mvh Jakob

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:41a063cd$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Bent Mortensen

Dato : 21-11-04 11:55

Hej
Det virker fint har mail tilbage inden for et minut

Fra : Peter Weis

Dato : 21-11-04 13:25

"Erik Pilgaard Vinther" <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> wrote:

> [...]
> at at få et password som de kan generere automatisk på ca. 1 sekundt?
> Er det en tavs demonstration for at få flere ressourcer tilført?

Jeg fik, for ca en måned siden, mit password fra den ene dag til den anden.
Prøv at skrive til dem igen.

mvh
peter

Fra : Bengt Boysen

Dato : 21-11-04 15:23

Hej.
Jag provade att upprätta konto på AO, det tog mindre än en minut, så var jag
inne.
Prova igen.
Bengt

Fra : Bent Mortensen

Dato : 22-11-04 10:02

hej
Oplysninger fra AO
19/11-2004
Brugerregistrering
Vi har nu indført automatisk brugerregistrering. Hvis du allerede har
skrevet til Arkivalieronline for at blive registreret og få tildelt
password, men endnu ikke har fået svar fra os, skal du selv foretage
oprettelsen via Ny bruger.