Tilslutte k500i til pc
Fra : Mr_Smith

Dato : 20-11-04 22:38

Der er to muligheder:

- datakabel
- infrarød

Datakabel til k700 har jeg set til 399 kr. - må forventes at være ligeså
dyrt till k500i.

Hvad koster en infrarød forbindelse til pc - og skal det være en bestemt
type man skal gå efter her? Har ingen forstand på ir-forbindelser til pc.

//smith

Fra : Thomas Andersen

Dato : 21-11-04 00:00

Du kan enten bruge SE eget kabel DCU-11,
ellers kan du bruge det noget billigere alm. datakabler, som enten fåes til
COM-port eller USB.
(Samme kabel som T68, T610 osv)
mvh Thomas
www.CellShoppen.dk

Fra : Mr_Smith

Dato : 21-11-04 13:41

Thomas Andersen wrote:
> Du kan enten bruge SE eget kabel DCU-11,
> ellers kan du bruge det noget billigere alm. datakabler, som enten fåes til
> [...]

- Okay, tak for hjælpen! Valget vil nok falde på usb fremfor com grundet
hastigheden.

//smith

Fra : TGD

Dato : 21-11-04 15:22

"Mr_Smith" <no@spamspam.spam> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Hvad koster en infrarød forbindelse til pc - og skal det være en bestemt
> type man skal gå efter her? Har ingen forstand på ir-forbindelser til pc.

Noget nær alle bundkort har en en IR connector på bundkortet, et IR modul
koster i omegnen af 50 kr og så skal du selv sætte ledninger på.

Det eneste du skal kigge efter er hvad for en version IrDa du vælger, de
findes i forskellige hastigheder, de hurtigste er de dyreste, men 4 Mbit
hastighedsmæssigt fint nok og billigt.

Fra : Rander

Dato : 21-11-04 16:45

Sun, 21 Nov 2004 15:22:09 +0100 brugte TGD 17 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Noget nær alle bundkort har en en IR connector på bundkortet, et IR modul
>koster i omegnen af 50 kr og så skal du selv sætte ledninger på.

Fedt, hvor kan man købe dem? Dem har jeg nemlig været på jagt efter LÆNGE!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Sand frihed er retten til at have uret,
ikke retten til at gøre uret. (John G. Riefenbaker)

Fra : TGD

Dato : 23-11-04 16:53

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Fedt, hvor kan man købe dem? Dem har jeg nemlig været på jagt efter LÆNGE!

Aarhus radio lager mener jeg de hedder der kan du finde dem på hjemmesiden,
ellers spørg i dk.teknik.elektronik
Men enhver elektronik biks burde have dem eller kunne skaffe dem.

Går det helt galt har jeg vist en ekstra tilovers - dog samlet.