webcam - gode tilbud??
Fra : Michael Hansen

Dato : 20-11-04 17:58

Hejsa,

Jeg skal købe et webcam til min datter (til jul) - men må erkende, at jeg er
lidt på bar bund her.......

Er der nogen, der kan give et par tips, måske sågar henvisning til gode
tilbud

Jeg er måske for fedtet ?! men forestiller mig ike, at det skal koste mere
end 300,- kr.

vh
Michael

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-11-04 18:28

Michael Hansen wrote:

> Er der nogen, der kan give et par tips, måske sågar henvisning til
> gode tilbud

Jeg har været på edbpriser.dk og fundet denne liste:
http://kortlink.dk/ed4

Du bør holde dig fra Philips med det budget du har. Omvendt er Creative
altid gode for et webcam, også i den billigere ende.

Jesper G. Poulsen

Fra : Vega

Dato : 20-11-04 18:28

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbud
>
> Jeg er måske for fedtet ?! men forestiller mig ike, at det skal koste mere

Creative NX PRO er et godt bud.

Mvh. Vega.