LIDT Hjælp intern fiskere imellem
Fra : Flyfish.dk

Dato : 17-05-01 18:35

Hej alle

Dette indslag inden holder noget om fiskeri men er nok mere for folk der
også arbejder med IT / EDB

Så sker det snart, jeg får Adsl med fast ip og har min Linux web server oppe
af køre, MEN nu kommer det trælse jeg mangler at få et par DNS'er til at
pege på min ipnummer /domain. Efter som min forbindeles ikke er ret stor er
muligheden for at blive sonekontakt meget lille hvilket både koster tid +
penge at blive, hvilket jeg ikke har fortiden efter som jeg er på skole.

Og så tænkte jeg at der måske var nogle folk her i gruppen der måske stod
med en DNS og ville hjælpe en ung artsfælle, der gerne vil hjælpe andre, men
gerne vil slippe for at smide 500 kr til et firma for at få en dns for et
år.

Hjemmesiden der skal op og køre er www.flyfish.dk
siden vil komme til at indeholde en masser af ideer til primær juniorarbejde
i klubberne, hvordan man selv kan lave forskellige former for grej, dertil
vil der forhåbentlig også komme et par flue databaser op af køre. og meget
meget mere forhåbentlig

Lidt om mig.
Jeg er 20 år gammel og er 2/5 dele igennem datamekanikker udannelsen og har
en HTX udannelse i ryggen, jeg har være igennem DFS's Juniorleder kursuser.
Jeg har været juniorleder i en forening (hvilket jeg dessvære måtte forlad
på grund af læreplads), og er med i en anden, hvor jeg står for nogle
fremlægninger omkring fiskeri osv. på juniorafterne og på vej ind i en 3
klub.
og virklig elsker at fiske og opholde mig naturen.

Hvis i kan hjælpe så kontakt mig venligst.

Hilsen Flyfish.dk

flyfish@mail.dk

Fra : Lars J

Dato : 17-05-01 21:01

Jeg er selv begynder på dette men prøv at spørge i tele.internet.adsl der
sidder nogle stykker med solid viden

Glæder mig til at se din hjemmeside

hilsen Lars

Fra : Thomas Olsen

Dato : 18-05-01 11:17

Hej

Prøv http://www.dyndns.dk
Kender det ikke selv, men det er "vist" det du lige mangler

Fra : Kenny Hanberg

Dato : 18-05-01 17:52

Prøv at kontakte www.web-sale.dk telefonisk.

Når de kan have webhoteller fra 10.- pr måned med asp og access adgang,
burde de ligge langt fra de 500,- du skriver.

De er iøvrigt til at snakke med.

Mvh
Kenny Hanberg

Fra : Flyfish.dk

Dato : 19-05-01 22:32

Takker såmeget ded fiskere

jeg vil arbejde videre på jeres link og se hvad jeg kommer frem til

Hilsen
Lars W.Hammer
Alias Flyfish.dk
domain www.flyfish.dk