reperation
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-11-04 20:18

Hej har været lidt heldig/uheldig

Jeg købte en brugt T68i som havde defekt volumeknap..

Den sendte jeg så til rep den 30/10

jeg besluttede mig så for at købe en T630 og så sælge T68i´eren når den kom
tilbage...

Da jeg modtog T630´eren var den defekt 1 time efter opstart...

Den blev så også sendt tilbage. Købte den hos netget.dk d 5/11 som sagde de
leverede i sort i øjeblikket og bestilte den så der... men den jeg modtog
var hvid men den røg altså retur fordi den var defekt efter at have kørt
i meget kort tid... sendte den svjh tilbage den 6/11

Jeg har hverken modtaget T68i´eren tilbage endnu som blev leveret til Sonfon
eller den T630 jeg købte helt ny...

Jeg har godtnok fået den gode ting afvide at t68i´eren er sat til "SWAP" som
sonofon betyder ombytning.. Værkstedet siger den bliver ombyttet til en
T610´er

Men kan det virkelig passe man skal vente jeg ved ikke hvor langt tid? er
især lidt sur på at det tager så langt tid for min T630 som jeg synes burde
ombyttet med det samme.. Mit abonnements periode er jo også startet hos
Sonofon, uden faktisk at have nogen telefon at bruge det på.. eller jo har
en gammel T65´er men den virker ikke altid, mikrofonen kobler ud eller
knasser. og slukker hele tiden ved lidt skramlet rundt i lommen....

Fra : Anders

Dato : 20-11-04 09:50

Det kan godt lang tid at få sin mobil rep. Du skal dog ikke finde dig i, at
det tager mere end max 4 uger til du har fået en afklaring fra forhandleren.

Anders