Headset
Fra : Tommy

Dato : 19-11-04 19:28

Er der nogle der har nogle erfaringer med Bluetooth headset til Nokia 6230,
skal jeg vælge et Nokia eller kan jeg købe et no-name. Der er noget med at
på nogle kan man trykke på en knap og derefter kalde op via stemmestyring

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 19-11-04 19:39

kig på jabra, de sidder lidt bedre, eller faktisk sidder de meget bedre, i
hvert fald på mit øre...

BT250 er rigtig kanon, bpåde med stemmestyring og batteritid, evt. et BT200
også...

Dennis

Fra : Funnyboy

Dato : 20-11-04 01:26

Hvad med logitechs BT headset? Er det noget ved det?

Preben

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-11-04 15:53

> [...]
> hvert fald på mit øre...
>
> BT250 er rigtig kanon, bpåde med stemmestyring og batteritid, evt. et

Til info:
https://www.afterbuy.de/Afterbuy/shop/storefront/produkt.asp?shopid=&produktid=298090

Jeg får mit Jabra ind ad døren fra ovenstående forhandler i næste uge. Du
(Tommy) kan eventuelt prøve at kontakte mig senere på ugen for at få en
"anmeldelse" af den...

\Mandal