Ny optisk & trådløs mus
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-05-01 18:16

Hey Folks!

Jeg sidder lige og læser lidt forhandler nyt, og der er en interessant
annonce der bl.a. viser en optisk og trådløs mus jeg aldrig har set eller
hørt om før!
Tyhpoon. 5 knapper, heraf 3 programmerbare, og der medfølger "docking
station" der oplader batterierne og indeholder radiomodtageren, lidt fikst,
men det giver altså en ledning på skrivebordet, øv.

Af forhandlerprisen at dømme så burde musen kunne sælges for 450-500 kr.

http://www.typhoonline.com/catalog/articles/40159-E.html

Er der nogen der ved mere ?
(og nej jeg er ikke forhandler af IT udstyr)

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Devast8or

Dato : 19-05-01 14:04

Det er ret smart det med at den kan oplades i recieveren, det mangler på
Logitechs trådløse & optiske.

Devast8or

--
Spamfilter activated