Kan ikke hente opdateringer
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-11-04 06:30

Hej gruppe

Jeg kører WIN XP

Når jeg i forskellige installerede (ikke microsoft)programmer får besked om
nye opdateringer, og klikker
på linket får jeg bare ikke lov at hente denne opdatering.

maskinen står et øjeblik, herefter kommer en helt blank side frem med en
lille firkantet ikon eller billede i øverste venstre side.
man kan ikke klikke på dette , ikon

Nogen der ved hvordan jeg får lov til at kunne opdatere mine programmer?

Jeg har prøvet at disable den indbyggede firewall men det hjalp altså
ikke...

De bedste hilsner
JR

Fra : Anders Lund

Dato : 19-11-04 18:16

Jan Rasmussen wrote:

> Når jeg i forskellige installerede (ikke microsoft)programmer får besked om
> nye opdateringer, og klikker
> på linket får jeg bare ikke lov at hente denne opdatering.

Hvilke programmer?

> maskinen står et øjeblik, herefter kommer en helt blank side frem med en
> lille firkantet ikon eller billede i øverste venstre side.
> man kan ikke klikke på dette , ikon

Hvilken browser?

> Nogen der ved hvordan jeg får lov til at kunne opdatere mine programmer?

Ville godt prøve at hjælpe, men du fortæller desværre ikke noget
brugbart. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Pjerot

Dato : 24-11-04 17:58

"Anders Lund" skrev d. 19-11-04 18:16 dette indlæg :

> Hvilke programmer?

> Hvilken browser?

> Ville godt prøve at hjælpe, men du fortæller desværre ikke noget
> [...]

Hej Anders

Jeg bruger Explorer, programmerne er bl.a. Det levende Søkort 2,
Zonealrm Pro, Emule
Styre systemet er Win XP Pro med Service Pack 2

Mvh
JR

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Christensen

Dato : 25-11-04 17:22

Jan Rasmussen skrev:
> [...]
> man kan ikke klikke på dette , ikon
>
> Nogen der ved hvordan jeg får lov til at kunne opdatere mine programmer?

Prøv at afbryde din downloadmanager/streaming-ripper - det kunne være
NetTransport.

--
Bo