Nokia 6100 - Installere som modem på WinXP
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 18-11-04 21:27

Hej Ng

Har lige købt mig en Nokia 6100 mobil, og synes den er rigtig god. Har også
fået den koblet til min bærbare pc med infrarød, men under "Nokia modem
options" i kontrolpanelet, kan jeg ikke vælge telefonen som modem, når den
er koblet til computeren.

Jeg kan fint redigere telefonbogen, og kopiere ringetoner, billeder og mere
frem og tilbage mellem computeren og telefonen, men jeg vil også gerne kunne
bruge den som modem, så jeg kan gå på nettet med gprs...

Nogen der ved hvordan jeg gør det ?

Mvh Jacob

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 19-11-04 18:58

Nevermind, har fundet ud af det... mangler bare at få windows til at oprette
en gprs forbindelse igennem telefonen nu...

Jacob