månedslinser man kan sove med ??
Fra : Juel

Dato : 18-11-04 20:17

Hejsa

Jeg har brugt Focus Night&Day månedslinser, men det ser ud som om at de er
udgået nu... :o/

hvilke 14dages/måneds linser er beregnet til at sove med ?

Nogle der kender andre mærker evt ?

Mvh
Morten

Fra : Helle Nielsen

Dato : 19-11-04 00:15

"Juel" <news@FJERNstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udgået nu... :o/
>
> hvilke 14dages/måneds linser er beregnet til at sove med ?

Udgået? det er dem fra Synoptik ikk? ellers kan du jo bare ringe til
Synoptik og spørge om de er udgået..?..

Helle

Fra : Juel

Dato : 20-11-04 22:21

> Udgået? det er dem fra Synoptik ikk? ellers kan du jo bare ringe til
> Synoptik og spørge om de er udgået..?..

Jo men de bliver ikke solgt på nettet mere... Hehe køber dem ikke i synoptik
til 4xnetpris

Mvh
Morten

Fra : Manse

Dato : 21-11-04 21:08

Nogle der kender andre mærker evt ?

Hejsan

Jeg bruger "PureVision" fra Bousch&Lomb

Nogen der har prøvet at have dem på 2-3mdr....??? altså uden at skifte...

Manse

Fra : Christina

Dato : 25-11-04 11:02

Manse wrote:
> [...]
>

> Hejsan
>
> Jeg bruger "PureVision" fra Bousch&Lomb
>
> Nogen der har prøvet at have dem på 2-3mdr....??? altså uden at

Er der nogle gode steder på nettet I vil anbefale at købe sine linser hos?
:)

Fra : Tina

Dato : 06-12-04 17:59

Det er tosset (efter min mening) at købe linserne på nettet, og endnu
dummere at gå med dem i 2-3 måneder. Hvis nu der sker noget med dit øje og
du ikke opdager det, pludselig har du mistet synet, hva så??

Man skal IKKE spare på udgifterne til sine øjne det er da det tåbligste jeg
har hørt endnu. uden dit syn vil du være bundet til en stol resten af livet.

Linserne er ikke udgået, jeg har lige modtaget en ny forsyning fra synoptik.

Tina

Fra : Juel

Dato : 08-12-04 22:04

> Man skal IKKE spare på udgifterne til sine øjne det er da det tåbligste
jeg
> har hørt endnu.

VÅS.. man kan jo gå til check hos øjenlægen af og til ! hvorfor så ikke købe
billige linser på nettet ??

> Linserne er ikke udgået, jeg har lige modtaget en ny forsyning fra
synoptik.

Hehe gider ikke gi 300% oveni prisen...

Mvh
Morten