Exim problemmer
Fra : Søren Reinke

Dato : 18-11-04 19:09

Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe med hvad det her betyder, og hvad man kan gøre
ved det:

Jeg har Exim kørende på den server det drejer sig om.

2004-11-18 19:02:51 1CUAyC-0001tD-00 == navn@server.xx T=remote_smtp defer
(-44): retry time not reached for any host

Der er en del af dem i min logfil, og de gentages igen og igen.

Søren Reinke
www.BlueHorizons.dk
Danmarks online dykkermagasin og rejseklub

Fra : Allan Joergensen

Dato : 18-11-04 20:16

Søren Reinke <soren@ihsyd.reinke.dk> wrote:

> 2004-11-18 19:02:51 1CUAyC-0001tD-00 == navn@server.xx T=remote_smtp defer
> (-44): retry time not reached for any host
> Der er en del af dem i min logfil, og de gentages igen og igen.

Hvis du havde søgt på Google ville du have fundet følgende svar: RTFAQ.

http://exim.org/exim-html-4.40/doc/html/FAQ.html#TOC202

Allan Joergensen

"Boy, you guys are in a lot of trouble." -- Radar to Hawkeye & BJ

Fra : Søren Reinke

Dato : 18-11-04 21:53

Allan Joergensen wrote:

> Hvis du havde søgt på Google ville du have fundet følgende svar:
> RTFAQ.
>
> http://exim.org/exim-html-4.40/doc/html/FAQ.html#TOC202

Hej Allan

Tak for linken, den gav lidt mere mening end det jeg selv fandt på google