Ram til Nokia 6230
Fra : Tommy

Dato : 18-11-04 19:09

Ifølge nokia er der største mmc-kort man kan sætte i en 6230 128MB, ellers
bliver telefonen langsom. er der nogle der har erfaringer med et større kort

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 18-11-04 20:24

Du kan sætte helt op til 1 gb i, hvis det er det rigtige mærke

--

/Kenneth Koustrup

Fra : Torben Andresen

Dato : 18-11-04 21:11

> Ifølge nokia er der største mmc-kort man kan sætte i en 6230 128MB, ellers
> bliver telefonen langsom. er der nogle der har erfaringer med et større
kort

Jeg har sat dette kort i telefonen, og det fungerer udemærket:
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=52366

/Torben

Fra : Tommy

Dato : 19-11-04 19:07

Fungerer den ligesom den plejer, ikke noget med at være langsom i menuerne

Fra : Erling Simonsen

Dato : 19-11-04 19:24

Tommy wrote:
> Fungerer den ligesom den plejer, ikke noget med at være langsom i menuerne
>
> "Torben Andresen" <torben@it-service.sdu.dk> skrev i en meddelelse

Eller måske dette ?
http://www.prcdata.dk/page.asp?screen=996
Bemærk, at billedet viser en 128 MB, men den er ifølge teksten 256 mb.
Virker fint her i min 6230 uden at gøre tlf. langsommere.
hilsen Erling
--
www.oz1eee.dk

Fra : Torben Andresen

Dato : 19-11-04 20:22

> Fungerer den ligesom den plejer, ikke noget med at være langsom i menuerne

Ja, den fungerer som normalt. Altså ikke langsommere på nogen måde.
Du skal lige checke om du har en nyere SW. Der er noget med, at ældre SW
ikke rapporterer kortstørrelsen korrekt. SW versionen i min telefon er 4.28.

/Torben