Mandrake 10.1 kerne
Fra : Carsten F

Dato : 18-11-04 15:49

Hej
hvilken kerne version er det meningen at MD 10.1 er udstyret med
ok hvordan er det lige man kan se det ?
/Carsten

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 18-11-04 15:51

Carsten F wrote:
> Hej
> hvilken kerne version er det meningen at MD 10.1 er udstyret med
> ok hvordan er det lige man kan se det ?
> /Carsten

[magnus@Pedersen magnus]$ uname -r
2.6.8.1-12mdkenterprise

mdk 10.1 official
--
Magnus Pedersen
No trees were killed in the sending of this message.

Fra : Carsten F

Dato : 18-11-04 16:03

Magnus Pedersen wrote:

> [magnus@Pedersen magnus]$ uname -r
> 2.6.8.1-12mdkenterprise
>
> mdk 10.1 official

:( min siger 2.6.3-7mdk

så skal den opdateres !
et godt bud på hvordan, jeg griber sagen an
sådan at jeg evt kan fortryde
/Carsten

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-11-04 18:18

Carsten F wrote:

> :( min siger 2.6.3-7mdk
> så skal den opdateres !
> et godt bud på hvordan, jeg griber sagen an
> sådan at jeg evt kan fortryde

som ROOT

urpmi kernel

eller i det grafiske interface til URPMI det finder du i Mandrake
Kontrolcenter.

Ivar Madsen

Fra : Carsten F

Dato : 18-11-04 18:45

Ivar Madsen wrote:

> som ROOT
>
> urpmi kernel
>
> eller i det grafiske interface til URPMI det finder du i Mandrake
> Kontrolcenter.

#urpmi kernel
alting er allerede installeret
????
/Carsten

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-11-04 23:04

Carsten F wrote:

> #urpmi kernel
> alting er allerede installeret
> ????

Jeg havde forventet at det så fortalte hvad den kan finde af kerner, men
denne skulle virke

urpmi kernel-2.6.8.1.12mdk

Ivar Madsen

Fra : Carsten F

Dato : 18-11-04 23:26

Ivar Madsen wrote:

> Jeg havde forventet at det så fortalte hvad den kan finde af kerner, men
> denne skulle virke
>
> urpmi kernel-2.6.8.1.12mdk

YES det virkede

/Carsten