Hvad er AGP Bios
Fra : MAndersen

Dato : 18-11-04 15:45

Jeg har kørt en test med software fra
http://www.dmi.no/product_everestprodownload.php?lang=en

Der skrives bl.a., at AGP status er frakoblet.
Der står også at det kan give ydelsesproblemer.

Hvad betyder det? og hvordan kan jeg evt. slå det til?

Jeg har store problemer med forskellige windows software, efter inst. af
SP2. Alt går meget langsomt.
Jeg har forsøgt alle de råd der er givet herinde, scanne for det ene og det
andet, geninstallation m.m.

MAndersen

Fra : Zulu

Dato : 18-11-04 16:28

MAndersen wrote:
> Jeg har kørt en test med software fra
> http://www.dmi.no/product_everestprodownload.php?lang=en
>
> Der skrives bl.a., at AGP status er frakoblet.
> Der står også at det kan give ydelsesproblemer.

Har du installeret chipset driverne til dit motherboard?

Zulu

Fra : MAndersen

Dato : 18-11-04 16:47

"Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> skrev i en meddelelse

> Har du installeret chipset driverne til dit motherboard?
>
> Zulu

Det har jeg nok næppe - men det kunne jeg da prøve

Fra : Zulu

Dato : 18-11-04 17:02

MAndersen wrote:

> Det har jeg nok næppe - men det kunne jeg da prøve

En meget vigtig detajle...

De drivere, der er med i Windows som standard er kun til lige at komme i
gang med.

Gå på nettet og hent de nyeste drivere til mb, grafikkort, lydkort også hos
de respektive producenter.

Husk at installere chipsetdriveren til mb først.

Zulu

Fra : Jacob E.

Dato : 23-11-04 11:39

Zulu wrote:

> En meget vigtig detajle...

Hehe... been there. Kørte engang over et år med et AGP-kort... men uden AGP
sat til

Mvh Jacob