Eksternt cdrom drev på printerporten til b~
Fra : Eigil Sørensen

Dato : 18-11-04 15:37

Jeg sidder med et eksternt cdrom drev der tilsluttes printerporten og skal
installere på en bærbar via startdiskette, hvilken driver skal jeg have på
startdisketten for at den kan finde cdrom drevet så jeg bliver fri for at
installere fra disketter. hjælp udbedes venligst, hvis det kan lade sig
gøre, men har hørt det kan.

eist7@webspeed.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 19-11-04 07:34

Eigil Sørensen wrote:
> [...]
> startdisketten for at den kan finde cdrom drevet så jeg bliver fri for at

Prøv producentens hjemmeside...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 19-11-04 11:25

On Thu, 18 Nov 2004 15:36:42 +0100, "Eigil Sørensen"
<eist7@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>startdisketten for at den kan finde cdrom drevet så jeg bliver fri for at
>installere fra disketter. hjælp udbedes venligst, hvis det kan lade sig

Du skriver ikke noget om, hvilket fabrikat der er tale om.
Jeg kender lidt til MicroSolutions' Backpack-drev.
Hvis det er sådan et du har, er der hjælp at hente her:

http://www.micro-solutions.com/support/cd-rom/index.asp

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen