Kun for de absolut hårdeste
Fra : Anja Ploumann Johans~

Dato : 18-11-04 13:22

For de af jer der skulle kunne modstå sådan noget er der her et lille link
til billeder af hele den pukkelryggede missefamilie.

http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/anja_in_the_sky_w_cats/album?.dir=a82d

Nogen der har prøvet at skulle tage et samlet billede af 8 killinger? Det
kan næsten ikke lade sig gøre da de er ved at være så store at der kun kan
ligge 4 ad gangen ved mor...

De er nu 4 uger gamle og ved at være frække. I det mindste kan de ikke
klatre op ad bukserne endnu (men de kan prøve kan de!). De er indbegrebet af
nuttethed og jeg tror de ved det.

MVH Anja

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-11-04 14:51

"Anja Ploumann Johansen" <anjaNOSPAM@ploumann.dk> writes:

> De er nu 4 uger gamle og ved at være frække. I det mindste kan de ikke
> klatre op ad bukserne endnu (men de kan prøve kan de!). De er indbegrebet af
> nuttethed og jeg tror de ved det.

Det er artens måde at klare mennesket på, man tænker nåeh en lille
sødde miver og inden man får set sig om, har man stor hustyran som
sjovt nok sjældent har problemer med at få sin vilje

Men søde er de nu også i den størrelse *S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-11-04 17:41

Hej Anja

Selv med advarslen, er det rigtig fejt, århhhhh hvor er de
dejlige *suk*

*jeg skal ikke ha' jeg skal ikke ha' jeg skal ikke ha*

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi