Dreamweaver Spørsmål
Fra : Niels Poulsen

Dato : 17-11-04 22:11

Jeg har i lang tid brugt Claris-homepags, til og lave hjemmesider i nu v
jeg gerne gå over til og bruge Dreamweaver jeg vil gerne spørge om der
er noglen Dreamweaver gruppe på dansk ?

Niels

den Ultimative druk side. www.the-bums.com

Fra : Henrik Petersen

Dato : 17-11-04 22:24

Hej

Jeg bruger denne site, det er en der hedder Søren Petersen
http://www.dreamweaver.ghostwrite.dk/news.php der står bag, han har oxo
udgivet 2 hæfter, du ved den til 79.- men det kan du læse om på hans
hjemmeside.

henrik